Friday, July 20, 2012

☆☆မိမိခ်စ္သူနဲ႕လက္ထပ္မယ္ဆုိရင္း ေမြးလာမဲ့ကေလးကုိႀကိဳၾကည္႕မယ္ေနာ္☆☆☆

အခုတင္ျပတဲ့နည္းေလးကမိမိခ်စ္သူနဲ႕လက္ထပ္မယ္ဆုိရင္း
ေမြးလာမဲ့ကေလးကုိႀကိဳၾကည္႕မယ္ေနာ္။
အဲမွာ Browse ကုိႏွိပ္လုိက္ပါ။
မိမိကြန္ပ်ဴတာထဲက မိမိပုံကုိထည္႕လုိက္ပါ။
တစ္ျခားပုံလဲထည္႕လုိ႕ရတယ္ေနာ္...ခိခိ
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ပုံကုိထည္႕လုိက္ပါတယ္။
အေခ်ာဆုံးအလွဆုံးပုံကုိပါ...ခိခိ
ထည္႕ၿပီးရင္း Go ကုိႏွိပ္လုိက္ပါ။
ကြ်န္ေတာ္ပုံေလး ေပၚလာပါၿပီး။
Next ကုိႏွိပ္လုိက္ပါ။
အဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ မွ်ားျပထားတဲ့ အကြက္ကုိႏွိပ္လုိက္ပါေနာ္
အဲမွာ မိမိခ်စ္သူပုံကုိထည္႕ရပါမယ္။
Browse ထည္႕ကမိမိခ်စ္သူပုံကုိ ကြန္ပ်ဴတာထဲကထည္႕လုိက္ပါ။
ထည္႕ၿပီးရင္း Upload Photo ကိုႏွိပ္လုိက္ပါ။
ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕အခ်စ္ဆုံးအေခ်ာဆုံး Queen ရထားတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူပုံေပၚလာပါၿပီး။
Next ကုိႏွိပ္လုိက္ေနာ္။
ေနာက္ႏွစ္ဆင့္ကုိေတာ့မေျပာျပေတာ့ဘူး။
ကြ်န္ေတာ္ကေလးပုံကုိရွက္လုိ႕ခိခိ။
ေနာက္တစ္ဆင့္မွာေတာ့ မိမိပုံနဲ႕မိမိခ်စ္သူပုံေပၚလာမယ္။
ေအာက္မွာ ေယာ္က်ာ္းေလးလား၊မိန္းကေလးဆုိတာ
ေရြးပါ။ကုိယ့္ကေလးလုိခ်င္တာေပါ့။
ၿပီးရင္း နာမည္ေပးလုိက္ပါ။
ဒါဆုိရင္းမိမိကေလးပုံေပၚလာၿပီး။
ရင္ခုန္စြာနဲ႕လုပ္ၾကည္႕ၾကေနာ္.
အားလုံးကုိခင္မင္ေလးစားလ်က္
minkhamaung

No comments:

Post a Comment