Thursday, October 25, 2012

3D Screen Saver အလန္းေလး လိုခ်င္ရင္ ေဒါင္းလိုက္ပါ


ကၽြန္ေတာ္တင္ေပးခဲ့သမွ်  Screen Saver ေတြထဲမွာကၽြန္ေတာ္ဒီေကာင္ေလးကို အၾကိဳက္ဆံုးပါပဲ.. ကၽြန္ေတာ္တို႔  ကြန္ပ်ဴတာကို ခဏအနားေပး လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ Screen Saver ေလးေပၚလာျပီဆိုတာနဲ႔ ႏွင္းေလးေတြက်ျပီးခရစ္ စမက္ ပံုေလးေတြ သမင္ေလးေတြ ေက်းငွက္ေလးေတြနဲ႔ ထည့္ေပး ထားတဲ့ တီးလံုးသံေလးနဲ႔ က.ေတာ္ေတာ္ေလးကို သေဘာက်ဖို႔ေကာင္း ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အၾကိဳက္ခ်င္း တူလို႔ သံုးၾကည့္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေအာက္မွာအဆင္ေျပတဲ့ လင့္ကေန သာေဒါင္းေလာ့ခ် သြားလိုက္ေပါ့့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ Download Link ကို ႏွစ္မ်ိဳးလံုးနဲ႕ ေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။ သံုးၾကည့္ၾကပါေစေနာ္။ အဆင္ေျပပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။
ခုလို Download ယူသြားတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။
ခုလို Download  ယူသြားတာေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ။
သူငယ္ခ်ငိမ်ားအတြက္အမွတ္တရ

No comments:

Post a Comment